UKK
Toimitusehdot
Kuinka kauan toimitus kestää?
Kuinka kauan toimitus kestää?
Verkkokaupassamme näet jokaisen tuotteen alla arvioidun lähetyspäivän. Huomaathan, että nämä ajat ovat vain arvioita. Aloitamme tilauksesi käsittelyn heti, kun maksusi on vastaanotettu ja käsitelty, joten päivämäärä voi muuttua.
Jos tuote on saatavilla päävarastossamme, se lähetetään yleensä kolmen arkipäivän sisällä, eikä toimituksen pitäisi kestää yli 14 arkipäivää. Osa tuotteistamme on hankittava Euroopan varastoistamme, näissä tapauksissa lähetys saattaa viivästyä enintään neljällä päivällä.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat lähetys- ja seurantatiedot sisältävän sähköpostin. Näin pystyt itse seuraamaan lähetyksen kulkua ja tilauksen tilaa. Huomaathan, että seuranta saattaa aktivoitua vasta sitten, kun tavarat ovat saapuneet kuljetusyrityksen päävarastoon. Jos seurantatiedot eivät ole käytettävissäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisätietoa tilauksestasi.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Toimitus on ilmaista kaikkialle Suomessa, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Voit kysyä lisätietoa Ahvenanmaalle toimittamisesta ja sen kustannuksista asiakaspalvelustamme. Palvelemme puhelimitse numerossa 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteessa [email protected].
Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?
Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?
Huonekalut toimitetaan ilmaiseksi jalkakäytävälle tai niin lähelle kotioveasi kuin kuorma-auto pääsee, mutta niitä ei kanneta sisään asuntoon. Alle 25-30 kg painavat paketit toimitetaan suoraan lähimpään noutopisteeseen. Toimitus on ilmaista kaikkialle Suomessa, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Valitse tämä toimitusvaihtoehto tilausvaiheessa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset lisäpalveluita. Palvelemme puhelimitse numerossa 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Toimitusvaihtoehtoa ei voida lisätä tuotteen lähettämisen jälkeen.
Kannetaanko huonekalut sisään asuntooni?
Kannetaanko huonekalut sisään asuntooni?
Huonekalut toimitetaan jalkakäytävälle tai niin lähelle kotioveasi kuin kuljetusyhtiön auto pääsee, mutta niitä ei kanneta sisään asuntoon.
Viekö kuljetusyhtiö tuotteen pakkauksen mennessään?
Viekö kuljetusyhtiö tuotteen pakkauksen mennessään?
Valitettavasti emme tarjoa kyseistä palvelua, sillä kuljetuksista vastaavat ulkoiset palveluntarjoajat.
Tarjoatteko kokoamispalvelua?
Tarjoatteko kokoamispalvelua?
Valitettavasti emme tarjoa kokoamispalvelua tällä hetkellä.
Tarjoatteko pikakuljetusta?
Tarjoatteko pikakuljetusta?
Valitettavasti emme tarjoa pikakuljetusta tällä hetkellä.
Voinko noutaa tilaukseni varastoltanne?
Voinko noutaa tilaukseni varastoltanne?
Valitettavasti tilauksen noutaminen varastoltamme ei ole mahdollista, mutta asiakkaidemme mukavuuden takaamiseksi tarjoamme asiantuntevan, ilmaisen toimituksen asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.
Toimitatteko toiseen maahan?
Toimitatteko toiseen maahan?
Verkkokauppamme toimii tällä hetkellä useimmissa Euroopan maissa. Jos haluat tilata tuotteitamme tiettyyn maahan, suosittelemme tekemään tilauksen kyseisen maan paikallisessa verkkokaupassa.
Löydät maat, joissa Beliani toimii täältä.
Voinko valita haluamani toimituspäivän tai -ajan?
Voinko valita haluamani toimituspäivän tai -ajan?
Tilausta tehdessäsi voit valita maksutta myöhemmän toimituspäivän. Tämä tarkoittaa, että saat tuotteesi aikaisintaan määritettynä päivänä, mutta emme kuitenkaan pysty varaamaan tiettyä aikaikkunaa. Muistathan, että valittu päivämäärä on arvio, emmekä voi taata sitä.
Toimitetaanko kaikki tilaamani tuotteet samalla kertaa?
Toimitetaanko kaikki tilaamani tuotteet samalla kertaa?
Saatavuudesta riippuen tilauksesi voidaan jakaa useampaan lähetykseen. Voit tarkistaa "Lähetystiedot" -sähköpostista, että kaikki tuotteet on lähetetty samaan aikaan.
Jos kaikki tuotteet on lähetetty, voit tarkistaa seurantatiedot – seurantanumero löytyy "Lähetystiedot" -sähköpostista. Huomaathan, että seuranta saattaa aktivoitua vasta sitten, kun tavarat ovat saapuneet kuljetusyrityksen päävarastoon. Jos seurantatiedot eivät ole käytettävissäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisätietoa tilauksestasi.
Tilaukseni ja tilini
Kuinka teen tilauksen?
Kuinka teen tilauksen?
Belianilla voit tehdä tilauksen ainakin viidellä eri tavalla: verkossa, verkkosivustomme live-chatissä, sähköpostitse, puhelimitse tai Facebook-chatin kautta.
1. Tehdäksesi tilauksen verkkokaupassamme mene osoitteeseen beliani.fi.
Lisää kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin. Näet valitut tuotteet napsauttamalla ponnahdusikkunassa tai sivun oikeassa yläkulmassa näkyvää ostoskoria. Viimeistele ostoksesi siirtymällä kassalle.
Kirjaudu sisään käyttämällä seuraavia vaihtoehtoja:
- – olemassa oleva tili
- – Google-tili
- – Facebook-tili
- – PayPal-tili
- – rekisteröidy tai osta vieraana
Seuraavaksi sinua pyydetään antamaan laskutus- ja toimitusosoitteesi. Tarvitsemme myös puhelinnumerosi, jotta asiakaspalvelumme tai kuljetusliike voi olla sinuun yhteydessä tarvittaessa.
Seuraavaksi voit käyttää tilaukseesi sopivan kuponkikoodin ja siirtyä sitten maksutavan valintaan. Lisätietoja saatavilla olevista vaihtoehdoista löydät täältä.
Sitten sinun on valittava haluamasi toimitustapa ja -palvelut. Lisätietoja saatavilla olevista vaihtoehdoista löydät täältä.
Vahvista tämän jälkeen, että hyväksyt käyttöehtomme ja ilmoita, haluatko saada erikoistarjouksemme sekä uutiskirjeemme sähköpostiisi. Tämän jälkeen voit vahvistaa tilauksen.
2. Tehdäksesi tilauksen live-chatin kautta laadi lista tuotteista, jotka haluat ostaa ja pidä laskutus- sekä toimitusosoitteesi valmiina. Asiakaspalvelutiimimme opastaa sinut loppuprosessin läpi.
3. Tehdäksesi tilauksen sähköpostitse, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Ilmoita viestissä haluamasi tuotteet, laskutus- ja toimitusosoitteesi sekä puhelinnumerosi, jotta asiakaspalvelumme tai kuljetusliike voi olla sinuun yhteydessä tarvittaessa.
4. Tehdäksesi tilauksen puhelimitse ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 09 4245 0464. Laadi lista tuotteista, jotka haluat ostaa ja pidä laskutus- sekä toimitusosoitteesi valmiina. Asiakaspalvelutiimimme opastaa sinut loppuprosessin läpi.
5. Tehdäksesi tilauksen Facebook-chatin kautta, lähetä meille viestiä Facebookin välityksellä. Ilmoita viestissä haluamasi tuotteet sekä laskutus- ja toimitusosoitteesi. Asiakaspalvelutiimimme opastaa sinut loppuprosessin läpi.
Mistä löydän tilaukseni tiedot?
Mistä löydän tilaukseni tiedot?
Voit katsella nykyisten ja aiempien tilaustesi tietoja "Tilaukseni" -kohdassa. Löydät sieltä kaikki tiedot tilauksistasi sekä laskut klikkaamalla kohtaa "Näytä lisää". Lasku löytyy ladattavana tiedostona laskutus- ja toimitustietojesi vierestä.
Koska tilaukseni lähetetään?
Koska tilaukseni lähetetään?
Verkkokaupassamme näet jokaisen tuotteen alla arvioidun lähetyspäivän. Huomaathan, että nämä ajat ovat vain arvioita. Aloitamme tilauksesi käsittelyn heti, kun maksusi on vastaanotettu ja käsitelty, joten päivämäärä voi muuttua.
Jos tuote on saatavilla päävarastossamme, se lähetetään yleensä kolmen arkipäivän sisällä, joten toimituksen ei pitäisi kestää yli 14 arkipäivää. Osa tuotteistamme on lähetettävä Euroopan varastoistamme, näissä tapauksissa lähetys saattaa viivästyä enintään neljällä päivällä.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat lähetys- ja seurantatiedot sisältävän sähköpostin. Näin pystyt itse seuraamaan lähetyksen kulkua ja tilauksen tilaa. Huomaathan, että seuranta saattaa aktivoitua vasta sitten, kun tavarat ovat saapuneet kuljetusyrityksen päävarastoon. Jos seurantatiedot eivät ole käytettävissäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisätietoa tilauksestasi.
Kuinka voin muuttaa tilaustani?
Kuinka voin muuttaa tilaustani?
Jos haluat muuttaa toimitusosoitetta ennen lähetystä, valitse "Oma tili" ja siirry "Tilaukseni" -kohtaan. Klikkaa "Näytä lisää" kyseisen tilausnumeron kohdalla. Valitse seuraavaksi "Muuta osoite" ja tee haluamasi muutokset. Sinun pitäisi saada sähköpostiisi muutosvahvistus. Jos et voi enää muuttaa osoitetta tai haluat muuttaa tilauksesi tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Kuinka voin perua tilaukseni?
Kuinka voin perua tilaukseni?
Jos tilaustasi ei ole vielä valmisteltu lähetystä varten, voit peruuttaa sen tililtäsi "Tilaukseni" -kohdasta. Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Peruuta tilaus". Valitse sopiva peruutussyy ja vahvista valintasi. Saat sähköpostitse vahvistuksen tilauksen peruuttamisesta sekä tiedon rahojen palautuspäivämäärästä.
Jos tämä vaihtoehto ei ole käytettävissä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisäohjeita.
Kuinka voin seurata lähetystä?
Kuinka voin seurata lähetystä?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat lähetys- ja seurantatiedot sisältävän sähköpostin. Näin pystyt itse seuraamaan lähetyksen kulkua ja tilauksen tilaa. Huomaathan, että seuranta saattaa aktivoitua vasta sitten, kun tavarat ovat saapuneet kuljetusyrityksen päävarastoon. Jos seurantatiedot eivät ole käytettävissäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisätietoa tilauksestasi.
Löydät aikaisempien ja meneillään olevien tilausten kaikki tiedot myös asiakastililtäsi.
Miksi en ole vielä saanut tilaustani?
Miksi en ole vielä saanut tilaustani?
Verkkokaupassamme näet jokaisen tuotteen alla arvioidun lähetyspäivän. Huomaathan, että nämä ajat ovat vain arvioita. Aloitamme tilauksesi käsittelyn heti, kun maksusi on vastaanotettu ja käsitelty, joten päivämäärä voi muuttua.
Jos tuote on saatavilla päävarastossamme, se lähetetään yleensä kolmen arkipäivän sisällä, eikä toimituksen pitäisi kestää yli 14 arkipäivää. Osa tuotteistamme on lähetettävä Euroopan varastoistamme, näissä tapauksissa lähetys saattaa viivästyä enintään neljällä päivällä.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat lähetys- ja seurantatiedot sisältävän sähköpostin. Näin pystyt itse seuraamaan lähetyksen kulkua ja tilauksen tilaa. Huomaathan, että seuranta saattaa aktivoitua vasta sitten, kun tavarat ovat saapuneet kuljetusyrityksen päävarastoon. Jos seurantatiedot eivät ole käytettävissäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisätietoa tilauksestasi.
Kuinka voin muuttaa asiakastilini tietoja?
Kuinka voin muuttaa asiakastilini tietoja?
Voit muuttaa asiakastilisi tietoja verkkosivuillamme "Omat tiedot" -osiossa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Mistä löydän tietosuojakäytäntönne?
Mistä löydän tietosuojakäytäntönne?
Löydät tietosuojakäytäntömme täältä.
Mistä löydän käyttöehtonne?
Mistä löydän käyttöehtonne?
Löydät käyttöehtomme täältä.
Kuinka poistan käyttäjätilini?
Kuinka poistan käyttäjätilini?
Jos haluat poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Tilin sulkeminen edellyttää, että sinulla ei ole keskeneräisiä tilauksia tai lähetyksiä, kaikki avoimet sekä erääntyneet maksut on hoidettu, eikä sinulla ei ole käsiteltävänä olevia reklamaatioita. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Maksut ja tarjoukset
Mitä maksutapoja tarjoatte?
Mitä maksutapoja tarjoatte?
Voit valita useista suosituimmista ja turvallisimmista maksuvaihtoehdoista, kuten:
- – luotto-/pankkikortti
- – PayPal
- – Klarna
- – Apple Pay
- – Google Pay
- – tilitiedot sähköpostiin
Löydät lisätietoa maksutavoista täältä.
Voinko maksaa postiennakolla?
Voinko maksaa postiennakolla?
Valitettavasti emme tällä hetkellä tarjoa kyseistä maksuvaihtoehtoa.
Miten voin käyttää etukoodin?
Miten voin käyttää etukoodin?
Lisää tuote(et) ostoskoriin. Kun olet lisännyt haluamasi tuotteen(t) ostoskoriin, siirry kassalle ja syötä kuponkikoodi tilausprosessin viimeisessä vaiheessa. Napsauta "Käytä etukoodi" -painiketta, jolloin tarjous otetaan automaattisesti käyttöön muutamassa sekunnissa.
Jos unohdit soveltaa kuponkikoodia tilaushetkellä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Miksi en voi maksaa Klarnalla?
Miksi en voi maksaa Klarnalla?
Jos näet kassalla seuraavan viestin: "Vaihtoehto ei ole käytettävissä. Valitettavasti tämä vaihtoehto ei ole käytettävissä, valitse toinen maksutapa.", se tarkoittaa, että et läpäissyt Klarnan luottotietokyselyä. Tämä on vakiomenettely, jonka suorittaa algoritmi, joka pisteyttää sinut muutamassa sekunnissa ja määrittää, voitko tällä hetkellä maksaa Klarnalla vai et.
Jos tarvitset lisäapua, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun live-chatin kautta kirjautumalla Klarnan sovellukseen/tilillesi tai soittamalla suoraan heille. Löydät heidän yhteystietonsa täältä.
Miten voin muuttaa maksutapaa?
Miten voin muuttaa maksutapaa?
Jos haluat muuttaa tilauksesi maksutapaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua maksutavan muuttamisessa mahdollisuuksien mukaan. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Kuinka käytän Klarnan "Pilko se" -maksutapaa?
Kuinka käytän Klarnan "Pilko se" -maksutapaa?
Lisätietoja tästä maksuvaihtoehdosta löydät täältä tai Klarnan sivuilta.
Kuinka käytän Klarnan "Maksa myöhemmin" -maksutapaa?
Kuinka käytän Klarnan "Maksa myöhemmin" -maksutapaa?
Lisätietoja tästä maksuvaihtoehdosta löydät täältä tai Klarnan sivuilta.
Kuinka käytän Klarnan "Maksa nyt" -maksutapaa?
Kuinka käytän Klarnan "Maksa nyt" -maksutapaa?
Lisätietoja tästä maksuvaihtoehdosta löydät täältä tai Klarnan sivuilta.
Miksi maksuni ei mennyt läpi?
Miksi maksuni ei mennyt läpi?
Jos maksusi ei mene läpi, varmista, että:
- – ongelma ei johdu teknisestä ongelmasta käyttämässäsi maksupalveluntarjoajassa
- – sinulla on riittävästi varoja ostoksen tekemiseen
- – antamasi tiedot (nimi, laskutusosoite, asuinmaa) ovat samat kuin kortin tiedot
- – annoit oikean CVC-koodin
- – korttisi on edelleen voimassa
- – et käytä anonyymiä välityspalvelinta tai suojattua verkkoyhteyttä.
Jos maksu ei onnistu, ota yhteyttä pankkiin tai muuhun maksupalveluntarjoajaan saadaksesi lisätietoa siitä, miksi maksua ei voitu käsitellä.
Kuinka tilaan Belianin uutiskirjeen?
Kuinka tilaan Belianin uutiskirjeen?
Kun tilaat uutiskirjeemme, saat viimeisimmät tarjoukset ja sisustusideat sähköpostiisi. Voit tilata uutiskirjeen täältä. Syötä sähköpostiosoitteesi ja klikkaa "Liity nyt". Saat sähköpostiisi viestin, josta voit vahvistaa uutiskirjeen tilauksen.
Tuotteet ja saatavuus
Teettekö toiveesta muutoksia tuotteisiin?
Teettekö toiveesta muutoksia tuotteisiin?
Valitettavasti emme muokkaa tuotteita toiveiden mukaan. Monet tuotteemme ovat kuitenkin saatavilla useissa eri väreissä ja materiaaleissa.
Minkälaisen takuun tarjoatte?
Minkälaisen takuun tarjoatte?
Perustakuu on 24 kuukautta. Tilausta tehdessäsi tarjoamme mahdollisuuden jatkaa takuuta 36 kuukaudella. Tämä palvelu suojaa sinua arvaamattomilta korjauskustannuksilta. Jos takuun voimassaoloaikana ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, tarjoamme sinulle sopivan ratkaisun.
Takuu ei koske tavanomaista kulumista eikä tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneita vaurioita.
Voit tutustua takuukäytäntöihimme tarkemmin täällä.
Missä voin nähdä tuotteitanne?
Missä voin nähdä tuotteitanne?
Tarjotaksemme asiakkaillemme kilpailukykyiset hinnat olemme päättäneet pitää liiketoimintamme tiukasti verkossa. Se auttaa meitä välttämään kalliiden näyttelytilojen ylläpitokustannukset ja antaa mahdollisuuden tarjota tuotteita houkuttelevin hinnoin.
Kuinka saan tilaukselleni 5 vuoden takuun?
Kuinka saan tilaukselleni 5 vuoden takuun?
Valitse haluamasi tuote ja lisää se ostoskoriin. Ostaaksesi 5 vuoden takuun, valitse tilausprosessin viimeisessä vaiheessa "Pidennetty takuu +36 kuukautta" -vaihtoehto. Tämä palvelu suojaa sinua arvaamattomilta korjauskustannuksilta. Jos takuun voimassaoloaikana ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, tarjoamme sinulle sopivan ratkaisun.
Takuu ei koske tavanomaista kulumista eikä tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneita vaurioita.
Perustakuumme on 24 kuukautta.
Mistä tiedän, onko haluamaani tuotetta varastossa?
Mistä tiedän, onko haluamaani tuotetta varastossa?
Jos haluat varmistaa, että tuote on tällä hetkellä varastossa, tarkista kunkin tuotteen sivulla "Varastossa" -osio "Lisää ostoskoriin" -painikkeen alapuolelta. Kun teet tilauksen, saat myös tiedon saatavuudesta tilausvahvistussähköpostissa.
Sopivatko tuotteenne kaupalliseen käyttöön?
Sopivatko tuotteenne kaupalliseen käyttöön?
Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme mahdollisimman korkealaatuisia tuotteita. Emme kuitenkaan suosittele tuotteiden käyttämistä kaupallisiin tarkoituksiin.
Palautukset ja hyvitykset
Kuinka paljon palautus maksaa?
Kuinka paljon palautus maksaa?
Käyttämättömien tuotteiden palautus Suomessa (Ahvenanmaata lukuun ottamatta) on ilmaista enintään 14 päivän sisällä toimituspäivästä. Ilmaisen palautuksen edellytyksenä on, että tuotteet palautetaan alkuperäispakkauksissaan. Yritysasiakkaat vastaavat palautuslähetyksen kustannuksista. Kylpy- ja poreammeet sekä ulkoporealtaat eivät kuulu ilmaisen palautuksen piiriin.
Tarkista kaikki ilmaisen palautusoikeuden poikkeuksia koskevat tiedot käyttöehdoistamme.
Tarjoatteko todella 365 päivän palautusoikeuden?
Tarjoatteko todella 365 päivän palautusoikeuden?
Voit palauttaa tuotteen 365 päivän sisällä, mutta joitakin poikkeuksia sovelletaan.
Voit palauttaa tilatut tuotteet ilmaiseksi enintään 14 päivän sisällä toimituspäivästä (ilmoitettuja poikkeuksia lukuun ottamatta). Tarjoamme ilmaisen palautuksen ja palautamme rahat kokonaisuudessaan samalle maksuvälineelle, jolla tilaus on alun perin maksettu. Poikkeuksena 14 päivän ilmaiseen palautukseen ovat tilaukset, joista puuttuu alkuperäispakkaus, kaikki kylpy- ja poreammeet sekä kustomoidut tuotteet. Myös yritysasiakkaat ovat vastuussa palautuslähetyksen kustannuksista. Näissä tapauksissa asiakas vastaa itse kuljetuskustannuksista.
14 päivän jälkeen asiakkaan on katettava palautuskustannukset. Rahat palautetaan kupongin muodossa, joka voidaan käyttää beliani.fi-sivustolla 360 päivän kuluessa. 14 päivän jälkeen emme hyväksy kylpyammeiden, poreammeiden, ulkoporealtaiden, kustomoitujen, asennettujen tai käytettyjen tuotteiden palautuksia emmekä tuotteita, joista puuttuu alkuperäispakkaus. Huomioithan, että palautetut tuotteet on pakattava turvallisesti takaisin alkuperäispakkaukseensa.
Kuinka toimin, jos saan väärän tuotteen?
Kuinka toimin, jos saan väärän tuotteen?
Voit ilmoittaa tilaukseen liittyvästä ongelmasta omalta tililtäsi "Tilaukseni" -kohdasta. Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Ilmoita ongelmasta". Valitse tuotteet ja valituksen syy, kuvaile ongelma muutamalla sanalla ja lähetä valitus. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeita 2 arkipäivän sisällä.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Ilmoita saamiesi pakkausten artikkelinumerot (ilmoitettu jokaisessa laatikossa). Jos mahdollista, toimita kuvia vastaanotetuista tuotteista ja niiden pakkauksista. Säilytä myös alkuperäispakkaukset, kunnes tapaus on ratkaistu.
Kuinka toimin, jos saan vaurioituneen tuotteen?
Kuinka toimin, jos saan vaurioituneen tuotteen?
Voit ilmoittaa tilaukseen liittyvästä ongelmasta omalta tililtäsi "Tilaukseni" -kohdasta. Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Ilmoita ongelmasta". Valitse tuotteet ja valituksen syy, kuvaile ongelma muutamalla sanalla ja lähetä valitus. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeita 2 arkipäivän sisällä.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Toimita allekirjoittamasi toimitustodistus (POD) (jossa on "vaurioitunut" -merkintä) ja vastaanottamiesi pakkausten artikkelinumerot (ilmoitettu jokaisessa laatikossa). Sinun on myös toimitettava kuvat vastaanotetuista tuotteista ja niiden pakkauksista. Käytä tuotteen käyttöohjetta (jos saatavilla) kuvaamaan vaurioitunutta osaa. Säilytä myös alkuperäispakkaukset, kunnes tapaus on ratkaistu.
Kuinka toimin, jos saamastani tuotteesta puuttuu osia?
Kuinka toimin, jos saamastani tuotteesta puuttuu osia?
Voit ilmoittaa tilaukseen liittyvästä ongelmasta omalta tililtäsi "Tilaukseni" -kohdasta. Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Ilmoita ongelmasta". Valitse tuotteet ja valituksen syy, kuvaile ongelma muutamalla sanalla ja lähetä valitus. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeita 2 arkipäivän sisällä.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Jos olet saanut kaikki pakkaukset, mutta jokin tuotteen osa puuttuu, käytä tuotteen käyttöohjetta (jos saatavilla) kuvaillaksesi puuttuvaa osaa. Ilmoita vastaanottamiesi pakkausten artikkelinumerot (ilmoitettu jokaisessa laatikossa). Suosittelemme, että toimitat kuvia vastaanottamistasi pakkauksista sekä niistä osista, joita sinulla on.
Kuinka toimin, jos en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Kuinka toimin, jos en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Huomaathan, että saatavuudesta riippuen tilauksesi voidaan jakaa useampaan osaan. Tarkista "Lähetystiedot" -sähköpostiviesti varmistaaksesi, että kaikki tuotteet on lähetetty.
Jos huomaat, että kaikki tuotteet on lähetetty, voit ilmoittaa tilaukseen liittyvästä ongelmasta omalta tililtäsi ("Tilaukseni" -kohdasta). Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Ilmoita ongelmasta". Valitse tuotteet ja valituksen syy, kuvaile ongelma muutamalla sanalla ja lähetä valitus. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeita 2 arkipäivän sisällä.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Jos olet saanut kaikki pakkaukset, mutta jokin osa tuotteesta puuttuu, käytä tuotteen käyttöohjetta (jos saatavilla) kuvaillaksesi puuttuvaa osaa.
Jos sinulta puuttuu kokonainen laatikko, ilmoita vastaanottamiesi pakkausten artikkelinumerot (ilmoitettu jokaisessa laatikossa). Suosittelemme, että toimitat kuvia vastaanotetuista pakkauksista.
Kuinka voin palauttaa tilaamani tuotteen?
Kuinka voin palauttaa tilaamani tuotteen?
Voit tehdä palautusilmoituksen omalta tililtäsi "Tilaukseni" -kohdasta. Tämä sivu on nähtävissä vain sisäänkirjautuneena. Kun olet valinnut tilauksesi, löydät sivun alareunasta vaihtoehdon "Ilmoita ongelmasta". Valitse tuotteet ja valituksen syy, kuvaile ongelma muutamalla sanalla ja lähetä valitus. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeita 2 arkipäivän sisällä.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 4245 0464 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Prosessin nopeuttamiseksi pidä tilausnumerosi valmiina.
Jos haluat lisätietoja palautuskäytännöistämme, vieraile Palautukset -sivullamme.
Kuinka kauan kestää, että rahat palautuvat tililleni?
Kuinka kauan kestää, että rahat palautuvat tililleni?
Rahojen palautuminen kestää maksutavasta riippuen 3-7 arkipäivää siitä, kun asiakaspalvelijamme ilmoittavat sinulle myönnetystä palautuksesta.