FAQ
Leveransvillkor
Hur lång är leveranstiden?
Hur lång är leveranstiden?
I vår butik kan du se det förväntade leveransdatumet under varje produkt. Observera att dessa tider bara är en uppskattning. Vi börjar hantera din beställning så snart din betalning har tagits emot och behandlats, så datumet kan komma att ändras.
Om produkten finns tillgänglig i vårt huvudlager skickas den vanligtvis inom 3 arbetsdagar, och leveransen bör inte ta längre tid än 14 arbetsdagar. Vissa av våra produkter måste hämtas från våra europeiska lager, i sådana fall får du räkna med upp till 4 extra dagar för leverans.
Så snart din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med "Leveransinformation" och spårningsuppgifter. Från och med då kan du kontrollera orderstatusen på egen hand. Observera att spårningsinformationen kan bli aktiv först när varorna når transportörens huvudlager. Om du inte har tillgång till spårningsinformationen kan du kontakta vår kundsupport på 09 4245 0464 eller [email protected] för att få uppdateringar om din beställning.
Vad kostar leveransen?
Vad kostar leveransen?
Dina möbler levereras kostnadsfritt till trottoarkanten eller så nära din dörr som lastbilen kan komma, men kommer inte att bäras in i ditt hem. Paket under 25-30 kg levereras direct till ett paketombud i närheten. Frakten är gratis till alla platser i Finland med undantag för Åland.
Vänligen välj detta alternativ i köpprocessen eller kontakta kundtjänst om du behöver en tilläggstjänst på 09 4245 0464 eller [email protected]. Detta alternativ kan inte läggas till efter att produkten redan har skickats.
Vilka tilläggstjänster erbjuder ni?
Vilka tilläggstjänster erbjuder ni?
Dina möbler levereras kostnadsfritt till trottoarkanten eller så nära din dörr som lastbilen kan komma, men kommer inte att bäras in i ditt hem. Paket under 20 kg levereras direkt till ett paketombud i närheten. Frakt är gratis till alla platser i Finland med undantag för Åland.
Vänligen välj detta alternativ i köpprocessen eller kontakta kundtjänst vid behov av tilläggstjänsten på [email protected] eller 09 4245 0464. Detta alternativ kan inte läggas till efter att produkten redan har skickats.
Erbjuder ni inbärning?
Erbjuder ni inbärning?
Dina möbler kommer levereras till trottoarkanten eller så nära din dörr som lastbilen kan komma, men de kommer inte bäras in till ditt hem.
Erbjuder ni omhändertagande av emballage?
Erbjuder ni omhändertagande av emballage?
Vi erbjuder för närvarande ingen sådan tjänst, men arbetar på att införa den i framtiden.
Erbjuder ni montering?
Erbjuder ni montering?
Vi erbjuder för närvarande ingen sådan tjänst, men arbetar på att införa den i framtiden.
Erbjuder ni expressleverans?
Erbjuder ni expressleverans?
Vi erbjuder för närvarande ingen sådan tjänst, men arbetar på att införa den i framtiden.
Kan jag hämta min order från ert lager?
Kan jag hämta min order från ert lager?
Tyvärr är det inte möjligt att hämta beställningar från vårt lager, men för att underlätta för våra kunder erbjuder vi en specialiserad, kostnadsfri leverans till den adress som anges av kunden.
Erbjuder ni leverans utomlands?
Erbjuder ni leverans utomlands?
Vi finns för närvarande tillgängliga i 17 olika länder. Våra produkter levereras till Storbritannien, Schweiz, Tyskland, Frankrike, Spanien och många andra länder.
Om du vill beställa våra produkter utanför Finland, vänligen gör din beställning i butiken i det aktuella landet.
Du hittar de länder där Beliani finns här: Våra länder.
Kan jag välja en specifik leveranstid/dag?
Kan jag välja en specifik leveranstid/dag?
När du gör en beställning kan du välja en senare leveranstid utan extra kostnad. Det innebär att du inte kommer att få din produkt före det angivna datumet, men vi kan inte boka ett specifikt tidsfönster. Tänk på att det valda datumet är en uppskattning och att vi inte kan garantera det.
Levereras allt samtidigt om jag beställt flera produkter?
Levereras allt samtidigt om jag beställt flera produkter?
Beroende på tillgänglighet kan din beställning delas upp i flera leveranser. Kontrollera e-postmeddelandet "Leveransinformation" för att se till att alla varor har skickats samtidigt.
Om alla varor har skickats kan du kontrollera spårningsuppgifterna - spårningsnumret finns i e-postmeddelandet "Leveransinformation". Observera att spårningsinformationen kan bli aktiv först när varorna når transportörens huvudlager. Om du inte har tillgång till spårningsinformationen kan du kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected] för att få uppdateringar om din beställning.
Min beställning & Konto
Hur beställer jag?
Hur beställer jag?
Det finns minst 5 sätt att handla på Beliani: online, via livechatt på vår hemsida, e-post, telefon eller Facebook-chatt.
1. För att handla online, gå till www.beliani.fi
Lägg alla dina önskade produkter i varukorgen. För att se de valda produkterna, klicka på korgalternativet som syns i popup-fönstret eller i det övre högra hörnet på sidan. Gå till kassan för att slutföra köpet.
Logga in med följande alternativ:
- Befintligt Beliani-konto
- Logga in med Google
- Logga in med Facebook
- Logga in med PayPal
Om du är en ny användare kan du också skapa ett konto eller handla som gäst. Du kommer sedan att bli ombedd att ange din fakturerings- och leveransadress. Vi behöver också ditt telefonnummer så att vår kundtjänst eller transportörer kan kontakta dig vid behov.
I nästa steg måste du ange betalningsmetod, för att lära dig mer om tillgängliga alternativ, klicka här.
Bekräfta sedan att du godkänner våra villkor Allmänna Köpvillkor och ange om du vill prenumenera på vårt nyhetsbrev för att få tillgång till våra specialerbjudanden. Därefter kan du genomföra din beställning.
2. För att göra en beställning via livechatten behöver du bara förbereda en lista över de produkter du vill köpa och ha din fakturerings- och leveransadress redo. Vår kundtjänst kommer att vägleda dig genom resten av processen.
3. Du kan också skriva till oss på [email protected]. Ange vilka produkter du vill köpa, din fakturerings- och leveransadress samt ditt telefonnummer så att vår kundtjänst eller våra transportörer kan kontakta dig vid behov.
4. Ett annat alternativ är att göra din beställning per telefon på 09 4245 0464. Förbered en lista över de produkter du vill köpa och ha din fakturerings- och leveransadress redo. Vår kundtjänst hjälper dig genom resten av processen.
5. Det är också möjligt att göra en beställning på vår Facebook. Använd messenger för att skicka oss dina beställningsuppgifter. Förbered en lista över de produkter du vill köpa och din fakturerings- och leveransadress. Vårt kundserviceteam kommer att vägleda dig genom resten av processen.
Var hittar jag min beställningsinformation?
Var hittar jag min beställningsinformation?
Du hittar all information om tidigare och pågående beställningar under fliken "Mina beställningar". Beroende på tillgänglighet kan din beställning delas upp i flera leveranser. Beroende på produkternas vikt och mått kan enskilda artiklar också levereras av separata fraktbolag.
När skickas min beställning?
När skickas min beställning?
I vår butik kan du se det förväntade leveransdatumet under varje produkt. Observera att dessa tider bara är en uppskattning. Vi börjar behandla din beställning så snart din betalning har tagits emot och behandlats, så datumet kan komma att ändras.
Om produkten finns tillgänglig i vårt huvudlager skickas den vanligtvis inom 3 arbetsdagar, och leveransen bör inte ta längre tid än 14 arbetsdagar. Vissa av våra produkter måste hämtas från våra europeiska lager, i sådana fall får du räkna med upp till 4 extra dagar för leverans.
Om produkten finns tillgänglig i vårt huvudlager skickas den vanligtvis inom 3 arbetsdagar, och leveransen bör inte ta längre tid än 14 arbetsdagar. Vissa av våra produkter måste hämtas från våra europeiska lager, i sådana fall får du räkna med upp till 4 extra dagar för leverans. Så snart din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med "Leveransinformation" och spårningsuppgifter. Från och med då kan du kontrollera orderstatusen på egen hand. Observera att spårningsinformationen kan bli aktiv först när varorna når transportörens huvudlager. Om du inte har tillgång till spårningsinformationen kan du kontakta vår kundsupport på 09 4245 0464 eller [email protected] för att få uppdateringar om din beställning.
Hur kan jag ändra min beställning?
Hur kan jag ändra min beställning?
Om du vill ändra din beställning innan den skickas, gå till Mina beställningar. Välj beställningen du vill ändra och klicka på "Visa mer". Där klicka på "Ändra adress" och genomför ändringarna. Du bör få ett e-postmeddelande som bekräftar ändringen. Om detta alternativ inte är tillgängligt för dig eller om du vill ändra produkterna i din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected].
Hur annullerar jag min beställning?
Hur annullerar jag min beställning?
Om din beställning ännu inte har förberetts för leverans kan du avbryta den från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din beställning hittar du alternativet "Ta bort beställningen" längst ner på sidan. Välj tillämplig annulleringsorsak och bekräfta ditt val. Annulleringen av beställningen kommer att bekräftas via e-post tillsammans med information om datum för återbetalning av dina pengar.
Om detta alternativ inte är tillgängligt för dig, vänligen kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected] så får du ytterligare instruktioner.
Hur kan jag spåra min beställning?
Hur kan jag spåra min beställning?
Så fort din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med "Leveransinformation" och spårningsuppgifter. Från det ögonblicket kan du kontrollera orderstatusen på egen hand. Observera att spårningsinformationen kan börja vara aktiv först när varorna når transportörens huvudlager. Om du inte har tillgång till spårningsinformationen kan du kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected] för att få uppdateringar om din beställning.
Du kan också hitta all information om tidigare och pågående beställningar under fliken Mina beställningar.
Var är min beställning?
Var är min beställning?
I vår butik kan du se det förväntade leveransdatumet under varje produkt. Observera att dessa tider bara är en uppskattning. Vi börjar hantera din beställning så snart din betalning har tagits emot och behandlats, så datumet kan komma att ändras.
Om produkten finns tillgänglig i vårt huvudlager skickas den vanligtvis inom 3 arbetsdagar, och leveransen bör inte ta längre tid än 14 arbetsdagar. Vissa av våra produkter måste hämtas från våra europeiska lager, i sådana fall får du räkna med upp till 4 extra dagar för leverans.
Så snart din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med "Leveransinformation" och spårningsuppgifter. Från det ögonblicket kommer du att kunna kontrollera orderstatusen på egen hand. Observera att spårningsinformationen kan bli aktiv först när varorna når transportörens huvudlager. Om du inte har tillgång till spårningsinformationen kan du kontakta vår kundsupport på 09 4245 0464 eller [email protected] för att få uppdateringar om din beställning.
Hur kan jag ändra min kontoinformation?
Hur kan jag ändra min kontoinformation?
Du kan uppdatera din e-postadress, leveransinformation och lösenord på Mitt konto, genom att kontakta vår kundtjänst via telefon 09 4245 0464 eller e-post [email protected].
Var hittar jag er integritetspolicy?
Var hittar jag er integritetspolicy?
Här kan du läsa mer om vår integritetspolicy, vilka uppgifter vi samlar in, varför vi gör det, samt hur de används, sparas och skyddas: Sekretesspolicy.
Vilka villkor gäller?
Vilka villkor gäller?
Här hittar du våra fullständiga villkor: Allmänna Köpvillkor.
Hur tar jag bort mitt användarkonto?
Hur tar jag bort mitt användarkonto?
Om du vill ta bort ditt användarkonto vänligen kontakta vår kundtjänst på [email protected] eller ring 09 4245 0464.
För att avsluta kontot måste alla beställningar vara slutförda, det får inte finnas någon pågående leverans, öppna förfallna belopp eller pågående klagomål. För att lösa något av dessa problem, vänligen kontakta kundtjänst.
Betalning & Presentkort
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Du kan välja mellan mellan flera av de mest populära och säkra betalningsalternativen på marknaden. Till exempel:
- Förskottsbetalning
- Kortbetalning
- Google Pay
- PayPal
- Apple Pay
- Klarna
För att läsa mer om våra betalningsalternativ, gå till: Betalningsmetoder.
Erbjuder ni alternativet "betala vid leverans"?
Erbjuder ni alternativet "betala vid leverans"?
Vi arbetar för närvarande med att inkludera denna tjänst i vårt erbjudande, men den är ännu inte tillgänglig.
Hur använder jag en rabattkod?
Hur använder jag en rabattkod?
Lägg till din(a) produkt(er) i varukorgen. När du har gjort det går du till kassan och anger rabattkoden vid det sista steget i processen. Klicka på "Ange rabattkoden" så kommer kampanjen att tillämpas automatiskt inom några sekunder.
Om du har glömt att använda rabattkoden i kassan och redan har lagt din beställning kan du kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected].
Varför kan jag inte betala med Klarna?
Varför kan jag inte betala med Klarna?
Om du får följande meddelande i kassan: "Alternativet är inte tillgängligt. Tyvärr är det här alternativet inte möjligt. Vänligen välj en annan betalningsmetod." Det betyder att du inte klarade Klarnas så kallade soft check. Detta är en standardprocedur som utförs av en algoritm som bedömer dig inom några sekunder och avgör om du är berättigad att betala med Klarna för tillfället eller inte.
Om du behöver ytterligare hjälp, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst via livechatt genom att logga in på Klarna-appen / kontot eller ring dem direkt. Du hittar deras kontaktuppgifter här.
Hur ändrar jag betalningsmetod?
Hur ändrar jag betalningsmetod?
Kontakta i så fall vår kundtjänst direkt på telefon 09 4245 0464 eller e-post [email protected]. Vårt team kommer att göra de nödvändiga ändringarna i din beställning åt dig. För att påskynda processen ber vi dig att ha ditt ordernummer redo.
Hur använder jag betalningsmetoden "Betala inom 30 dagar"?
Hur använder jag betalningsmetoden "Betala inom 30 dagar"?
Mer information om detta betalningsalternativ hittar du här eller på Klarnas sida.
Hur använder jag betalningsmetoden "Dela upp i 3"?
Hur använder jag betalningsmetoden "Dela upp i 3"?
Mer information om detta betalningsalternativ hittar du här eller på Klarnas sida.
Hur använder jag betalningsmetoden "Betala direkt"?
Hur använder jag betalningsmetoden "Betala direkt"?
Mer information om detta betalningsalternativ hittar du här eller på Klarnas sida.
Varför misslyckades min betalning?
Varför misslyckades min betalning?
Betalningen kan ha avvisats av något av följande skäl:
- Dina personuppgifter matchar inte informationen på ditt kort
- Det finns något tekniskt problem med den betalningsleverantör du försöker använda
- Ditt kort har gått ut eller spärrats
- Du har angett fel kortnummer eller verifieringskod (CVC)
- Du har inte tillräckligt med pengar på kontot. Om du använder ett förbetalt kort kan du behöva fylla på det
- Du använder inte en anonym proxy för att komma åt internet
Kontrollera att ditt kort kan användas för utländska köp, säkra onlineköp och återkommande köp. Du kan kontakta din bank eller kreditkortsutfärdare för att kontrollera det.
Hur kan jag prenumerera på Belianis nyhetsbrev?
Hur kan jag prenumerera på Belianis nyhetsbrev?
Du kan prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få tillgång till de senaste erbjudandena, rabatterna och inspirationen här. Du kan också prenumerera genom att scrolla ner till mitten av vår startsida, fylla i din e-postadress och klicka på "Prenumerera". Du måste sedan bekräfta din prenumeration genom att klicka på "Bekräfta" i det e-postmeddelande du får från oss.
Produkt & Lagerstatus
Kan jag beställa en skräddarsydd produkt av er?
Kan jag beställa en skräddarsydd produkt av er?
Tyvärr kan vi inte ändra några delar av designen på våra produkter. De flesta av våra produkter finns dock i flera färger och/eller tygversioner, så vi är säkra på att du kommer att hitta en produkt som du kommer att älska.
Vilka garantivillkor erbjuder ni?
Vilka garantivillkor erbjuder ni?
Vår standardgarantiperiod är 24 månader. När du lägger beställningen ger vi dig möjlighet att få en förlängd garanti på ytterligare 36 månader. Denna tjänst skyddar dig mot oförutsägbara reparationskostnader. Om det under garantitiden uppstår ett material- eller tillverkningsfel kommer vi att erbjuda dig en lämplig lösning. Garantin gäller inte för normalt slitage och skador som orsakas av felaktig användning av produkten. Du kan läsa mer om vår garantipolicy här.
Var kan man se era produkter?
Var kan man se era produkter?
För att erbjuda våra kunder så konkurrenskraftiga priser som möjligt har vi beslutat oss för att endast satsa på e-handelsförsäljning. Vi har inga fysiska butiker eller showrooms vilket är förknippat med stora kostnader som leder till högre slutpriser. Genom att vara specialiserade på e-handel är vår organisation och logistik skräddarsydd på ett kostnadseffektivt sätt.
Hur kan jag köpa 5-års garantin?
Hur kan jag köpa 5-års garantin?
Välj den produkt du vill ha och lägg den i varukorgen. För att köpa 5 års garanti, välj alternativet Förlängd garanti + 36 månader i det sista steget i köpprocessen. Denna tjänst skyddar dig mot oförutsägbara reparationskostnader. Om det under garantitiden uppstår ett material- eller tillverkningsfel kommer vi att erbjuda dig en lämplig lösning.
Garantin gäller inte för normalt slitage och skador som orsakas av felaktig användning av produkten.
Vår standardgarantiperiod är 24 månader.
Hur kan jag se om produkten jag gillar är tillgänglig?
Hur kan jag se om produkten jag gillar är tillgänglig?
Om du vill vara säker på att din produkt finns i lager kan du kontrollera rutan "I lager" på varje produktsida, under knappen "Lägg i varukorgen". När du gör beställningen får du även en bekräftelse på tillgängligheten i e-postmeddelandet "Orderbekräftelse".
Kan era produkter användas för kommersiellt bruk?
Kan era produkter användas för kommersiellt bruk?
Vi strävar efter att erbjuda den bästa kvaliten på våra produkter, dock är våra möbler avsedda enbart för privat, personligt och icke-kommersiellt bruk. Vår garanti täcker inte skador som orsakats av någon form av kommersiella tillämpningar.
Retur & Återbetalning
Vad kostar returen?
Vad kostar returen?
Retur av oanvända varor i Finland (exklusive Åland) är gratis upp till 14 dagar från leveransdatumet. För att omfattas av den fria returrätten måste varorna returneras i sin originalförpackning. Företagskunder ansvarar för kostnaden för returfrakten. Badkar, bubbelpooler och jacuzzis är undantagna från fri retur.
Läs alla detaljer om undantag från fri retur i våra Allmänna Köpvillkor.
Kan jag verkligen returnera produkten upp till 365 dagar?
Kan jag verkligen returnera produkten upp till 365 dagar?
Du kan returnera varor i upp till 365 dagar, med vissa undantag.
Upp till 14 dagar från leveransdatumet kan du returnera beställda varor utan kostnad (med de undantag som anges nedan). Vi erbjuder en kostnadsfri retur och utfärdar en fullständig återbetalning med samma metod som din ursprungliga betalning. Undantaget för gratis retur upp till 14 dagar inkluderar beställningar där originalförpackningen saknas, och beställningar av badkar, bubbelpooler, spabad samt specialtillverkade produkter. Företagskunder ansvarar också för kostnaden för returfrakt. I alla dessa fall står kunden för transportkostnaderna.
Efter 14 dagar måste kunden stå för returkostnaden. Återbetalningen sker i form av en värdecheck som kan användas på beliani.fi inom 360 dagar. Efter 14 dagar accepteras inte returer av badkar, bubbelpooler, spabad, specialtillverkade produkter, installerade eller använda produkter och artiklar där originalförpackningen saknas. Observera att returnerade varor måste packas om på ett säkert sätt i originalförpackningen.
Vad gör jag om jag har fått fel produkt?
Vad gör jag om jag har fått fel produkt?
Du kan rapportera ett problem med din beställning från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din beställning hittar du knappen "Rapportera ett problem" längst ner på sidan. Välj artiklar och orsak till klagomålet, beskriv det med några få ord och skicka in din reklamation. Vår kundtjänst återkommer till dig med ytterligare instruktioner inom 2 arbetsdagar.
Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst direkt på 09 4245 0464 eller [email protected].
Ange artikelnummer (tryckt på varje kartong) för de lådor du har fått. Om möjligt, bifoga bilder på de mottagna artiklarna och de lådor som de levererades i. Vänligen behåll även originalkartongerna tills ärendet är löst.
Vad gör jag om jag har fått en skadad produkt?
Vad gör jag om jag har fått en skadad produkt?
Du kan rapportera ett problem med din beställning från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din beställning hittar du knappen "Rapportera ett problem" längst ner på sidan. Välj artiklar och orsak till reklamationen, beskriv den med några få ord och skicka in din reklamation. Vår kundsupport återkommer till dig med ytterligare instruktioner inom 2 arbetsdagar.
Alternativt kan du kontakta vår kundsupport direkt på 09 4245 0464 eller [email protected].
Skicka det undertecknade leveransbeviset (POD) (med "skadad"-noteringen), artikelnummer (tryckt på varje kartong) för de lådor du har mottagit. Du måste också tillhandahålla bilder av de mottagna artiklarna och lådorna som dessa kom i. Använd produktmanualen (om sådan finns) för att beskriva det element som är skadat. Vänligen behåll även originalkartongerna tills fallet är löst.
Vad gör jag om jag har fått en ofullständig produkt?
Vad gör jag om jag har fått en ofullständig produkt?
Du kan rapportera ett problem med din beställning från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din beställning hittar du knappen "Rapportera ett problem" längst ner på sidan. Välj artiklar och orsak till reklamationen, beskriv den med några få ord och skicka in din reklamation. Vår kundsupport återkommer till dig med ytterligare instruktioner inom 2 arbetsdagar.
Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst på 09 4245 0464 eller [email protected].
Om du har fått alla kartonger, men en del av produkten saknas, använd produktmanualen (om sådan finns) för att beskriva den del som saknas. Ange artikelnummer (tryckt på varje kartong) för de lådor du har mottagit. Det är bäst om du skickar med bilder på de mottagna kartongerna och de delar du har kvar.
Vad gör jag om jag har fått en ofullständig beställning?
Vad gör jag om jag har fått en ofullständig beställning?
Observera att din beställning kan komma att delas upp i flera leveranser beroende på tillgänglighet. Kontrollera e-postmeddelandet "Leveransinformation" för att se till att alla artiklar har skickats.
Om du ser att alla artiklar borde ha skickats kan du rapportera ett problem med din beställning från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din order hittar du knappen "Rapportera ett problem" längst ner på sidan. Välj varorna och orsaken till reklamationen, beskriv den med några få ord och skicka in din reklamation. Vår kundsupport återkommer till dig med ytterligare instruktioner inom 2 arbetsdagar.
Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst direkt på 09 4245 0464 eller [email protected]. För att påskynda processen ber vi dig att ha ditt ordernummer redo.
Om du har fått alla kartonger, men en del av produkten saknas, använd produktmanualen (om sådan finns) för att beskriva den del som saknas.
Om du saknar en hel kartong ber vi dig ange artikelnumren (tryckta på varje kartong) för de kartonger du har fått. Det är bäst om du skickar med bilder på de mottagna kartongerna.
Hur kan jag returnera min beställning?
Hur kan jag returnera min beställning?
Du kan rapportera en retur från ditt konto (fliken "Mina beställningar"). Denna sida är endast synlig för inloggade kunder. När du har valt din beställning hittar du knappen "Rapportera ett problem" längst ner på sidan. Välj artiklar och orsak till reklamationen, beskriv den med några få ord och skicka in din reklamation. Vår kundsupport återkommer till dig med ytterligare instruktioner inom 2 arbetsdagar.
Alternativt kan du kontakta vår kundsupport på 09 4245 0464 eller [email protected] och se till att du anger ditt ordernummer. Det är till stor hjälp om du anger anledningen till din retur, så att vi kan förbättra vårt erbjudande till våra kunder.
Om du vill veta mer om våra returregler kan du gå till Returer.
Hur lång tid tar återbetalningen?
Hur lång tid tar återbetalningen?
Efter att du har fått en bekräftelse från vår kundtjänst att återbetalningen har skett bör det inte ta längre tid än 3-7 dagar.